Info

Handelsbetingelser

Følgende vilkår og betingelser er gældende for handel inden for Danmark, imellem kunden og bangs.dk.

Bangs Friland ApS
Tingstedvej 38
4350 Ugerløse
Tel. 59179292
CVR: 34585458

Indehaver: Jørgen Jørgensen
Mail: bangs@bangs.dk
Hjemmeside: www.bangs.dk

Handelsbetingelser
Ved handel på www.bangs.dk accepterer du nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler hos bangs.dk

Bangs.dk
www.bangs.dk ejes og drives af Bangs Friland ApS, Tingstedvej 38, 4350 Ugerløse. CVR-nummer 34585458.
Bank: Sparekassen Sjælland. Reg.nr. 0520 Kontonummer 0000573201. E-mailadresse: bangs@bangs.dk

Alle ordrer modtaget via www.bangs.dk, behandles efter de her anførte forretningsbetingelser. Ved gennemførelsen af en ordre på www.bangs.dk, anerkender du som kunde, at du har læst og accepteret vores betingelser. En gennemført ordre betragtes altid som en bindende aftale mellem dig som kunde og Bangs Friland ApS

Ansvar
Det er altid dit ansvar, at den angivne ordre på www.bangs.dk er udfyldt korrekt. Bangs Friland ApS kan derfor ikke stilles til ansvar for, om din ordre på www.bangs.dk er afgivet korrekt.
OBS: Du skal være fyldt 18 år for at handle på bangs.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Dokumentation og vejledning
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med ved levering fra Bangs Friland ApS. Ønsker du yderligere oplysninger eller rådgivning fra Bangs Friland ApS, er denne af vejledende art.

Priser
Alle priser er dagspriser og priser er inklusive moms. Priserne er eksklusive fragt- og leveringsomkostninger. Hver gang du lægger en vare i din indkøbskurv på www.bangs.dk, opdateres totalbeløbet automatisk. Priserne er dagspriser.

Varekøb
Alle varekøb hos Bangs Friland ApS kan foretages via internetsiden her, pr. telefon eller mail. Du er også velkommen til at besøge vores butik ved Ugerløse.

Sådan gennemfører du en ordre på www.bangs.dk
Når du har fundet dine varer i vores webbutik, og har lagt varen/varerne i kurven, har du mulighed for:
– At shoppe videre via produktmenuen
– At gå til bestilling af dine varer, ved at klikke på indkøbskurven øverst til højre. Kurven giver dig et overblik over dine varer i indkøbskurven:
– Billede af produktet
– Beskrivelse
– Pris
– Antal
– Subtotal

Du har her mulighed for at redigere i dit indkøb med at justere antallet af varer, eller at slette varer i din indkøbskurv via linket: Fjern enhed. Nederst i kurven, har du mulighed for at vælge: ‘Se min kurv’ eller ‘Gå til siden kasse’ Forsendelse, moms og rabatter kan ses på siden ‘Kasse’.

Gå til ‘Vis min kurv’

Her får du et overblik over dine varer i kurven, pris og antal. Du har her mulighed for at slette varer, ændre antal varer, og herefter opdaterer din kurv. På siden vises også totalen for din ordre.

Gå til ‘Kassen’

Herefter klikker du på ’Gå til kassen’ – den orange bjælke.
Her udfyldes dine faktureringsoplysninger: Navn, adresse, postnummer og by, telefonnummer og emailadresse.

Ønsker du din bestilling sendt til en anden adresse end faktureringsadressen, sættes kryds i ’Send varerne til en anden adresse’.

I kassen, skal du foretage en række valg:

Vælg afhentningsdag : Denne udfyldes KUN hvis du ønsker at afhente din bestilling i vores fysiske butik. Ønsker du levering på vores vareture eller at have varerne sendt, springer du videre til næste felt.

Bemærkninger til ordren: Her har du mulighed for at skrive en besked til os i forbindelse med afgivelse af din bestilling.

Din ordre: Her får du igen et overblik over de varer du er ved at bestille.

Forsendelse: Nu skal du tage stilling til følgende:

Som standard står din ordre til afhentning i butikken, men du har også mulighed for at vælge hvordan du evt. ønsker din ordre leveret. Webshoppen viser nu, de muligheder, du har at vælge imellem, i forhold til de varer, som du har i kurven. Efter valg af forsendelsesmetode, vises en total for din ordre inkl. moms.

  • Afhentning i butik: Vælg afhentningsdag i kalenderen. Vær opmærksom på butikkens åbningstider.
  • Varetur: Vælg varetur, hvis du ønsker at vi skal tage din bestilling med på en af vores vareture. Vælg den varetur, som er aktuel for dig. Vælg herefter mødested, hvor du ønsker at møde os på ruten.
  • Forsendelse med PostNord: Vælg her om du ønsker din bestilling sendt til ‘PostNord uden omdeling’ eller ‘PostNord med omdeling’
  • Forsendelse med fragtmand: Vælg her, om du skal have sendt dine varer til ‘Sjælland’ eller ‘Fyn / Jylland’.

Betaling
Nu skal du vælge, hvordan du ønsker, at betale din ordre. Vi tilbyder betaling med Quickpay – herunder betaling med Dankort eller Visa-kort og MobilePay. Efter valg af betalingsmiddel, godkendes webshoppens vilkår og betingelser. Herefter skal du vælge: ’Gå til betaling’ i den orange bjælke.

Betaling med MobilePay: Du omdirigeres til sitet: products.mobilepay.dk. Du skal nu udfylde dit mobil-telefonnummer, og klikke på ’Fortsæt’ i den blå bjælke. Nu bliver du bedt om, at godkende din kortbetaling via MobilePay til bangs.dk. Bangs logo kommer frem inden godkendelse. Efter godkendelse, får du en advisering i din MobilePay app, om at du har godkendt, at butikken kan trækket pengene fra dit kort. Pengene står reserveret på dit betalingskort, indtil vi har sendt eller udleveret varerne.

Betaling via Quickpay med Dankort eller Visa-kort: Du omdirigeres til sitet: payment.quickpay.net. Du skal nu udfylde Navn på dit betalingskort, kortnummer, udløbsdato og CVV. Efter korrekt udfyldelse ændres den blå bjælke med beløb til grøn. Herefter klikker du på den grønne bjælke, og godkender din betaling. Pengene står reserveret på dit betalingskort, indtil vi har sendt eller udleveret varerne.

Efter gennemførsel af din betaling: På vores site, står: Ordre er modtaget med angivelse af detaljer for din bestilling: Ordrenummer, dato, oplyst mailadresse, total og betalingsmetode.

Efter afgivelse af din ordre og betaling, modtager du en mail med din ordrebekræftelse. I din ordrebekræftelse, finder du alle relevante oplysninger for din bestilling. Bl.a. valgt afhentningsdag for din ordre.

Din ordre behandles: Din ordre behandles på den først kommende hverdag i vores administration. Er din bestilling til afhentning i butikken, behandles din ordre på den valgte afhentningsdag. Når din ordre er behandlet, vil du modtage en faktura via mail, og beløbet på din ordre, hæves på dit betalingskort.

Pengene hæves på dit betalingskort
Vi trækker pengene fra dit betalingskort, når din ordre er ekspederet. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle ordrer på www.bangs.dk skal ved privatkøb betales med Dankort, Visa-kort eller Mobile Pay. Handler man som virksomhed eller en offentlig institution, er der mulighed for at få tilsendt faktura til betaling. Dog skal betaling være Bangs Friland i hænde før forsendelse af varerne kan finde sted. Derved vil leveringstiden blive forlænget. Hvis du har spørgsmål med hensyn til betalingen, er du altid velkommen til at kontakte os på: bangs@bangs.dk

Levering til brofaste øer
Vi leverer hvorhen du ønsker inden for Danmarks grænser til brofaste øer.

Levering til ikke-brofaste øer
Modtager vi en ordre til en ikke-brofast ø i Danmark, forbeholder vi os ret til at tillægge evt. Ø-tillæg. I dette tilfælde vil du blive kontaktet af Bangs Friland ApS.

Levering med PostNord
Vi har daglig afhentning af pakker til forsendelse med PostNord. Forventet leveringstid: 2-4 hverdage efter modtagelse af din ordre.

Levering med fragtmand – Freja Transport
Alt over 20 kg. leveres med Freja Transport. Her bliver vores produkter pakket på ¼, ½ eller 1/1 paller – alt efter hvor meget du bestiller og hvor meget det fylder. Vi booker transport hos Freja Transport torsdag – med forventet levering fredag. Bestillinger modtaget fra torsdag til onsdag kl. 12.00, sendes herfra torsdage. OBS ! Ved forsendelse med fragtmand oplyser vi dit telefonnummer til fragtmanden, og noterer på fragtbrevet, at varerne må stilles på din adresse uden kvittering. Det er dit ansvar, at være til stede på adressen ved levering, for evt. kvittering for modtagelse. Stilles varerne på din adresse uden kvittering, frafalder evt. reklamation i forhold til transportskade.

Du kan vælge mellem 2 leveringsalternativer:
– Få varerne leveret hjem til dig. Vi leverer i dette tilfælde til samme adresse, som vil fremgå af din faktura – angiv gerne hvis vi må sætte varerne, hvis du ikke er hjemme.
– Få varen leveret til en anden adresse. Angiv venligst den alternative leveringsadresse, og hvis du ikke selv kan modtage varerne – angiv venligst navnet på den person, som er berettiget til at modtage dine varer.
Du kan i kommentarfeltet under dine oplysninger angive hvor på den ønskede leveringsadresse, du ønsker varerne aflæsset, hvis du ikke er hjemme – eksempelvis i skur, carport eller lignende. Er du ikke hjemme til at modtage dine bestilte varer, sættes varerne af på adressen i forhold til dine evt. ønsker noteret på ordren, så vidt det er muligt. Risiko og ansvar for leverede varer overgår til dig, når levering af varerne har fundet sted.
Levering sker med Post Danmark eller Freja Transport.

Levering ved bestilling af dyr
Ved bestilling af høns, kan du vælge at afhente dem i vores butik på Tingstedvej 38, 4350 Ugerløse, eller vælge levering på vores vareture. OBS ! VI TILBYDER IKKE LEVERING PÅ ADRESSEN PÅ VORES VARETURE – du skal møde os, på af af Bangs Friland ApS, forudbestemte mødesteder. Læs mere på siden: Vareture
Alle vores daggamle dyr, skal afhentes på den af Bangs Friland ApS, fastsatte afhentningsdato.

Transportkasse ved bestilling af dyr
Det er ikke muligt, at frasige sig transportkasser ved bestilling af dyr via www.bangs.dk. Transportkasser tilføjes automatisk til kurven. Antallet af transportkasser ændres i forhold til valg af type fjerkræ og antal.

Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når varerne bliver leveret hos dig, opfordrer vi dig til at foretage kontrol af de leverede varer umiddelbart efter modtagelse af disse. Skulle du mod forventning konstatere fejl eller mangler, bedes du straks gøre os opmærksom herpå. Dette kan gøres på bangs@bangs.dk – husk at oplyse ordrenummer og varenummer (dette står påført din kvittering for købet). www.bangs.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Bangs Hønniker ApS indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale om evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Friland ApS returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Vi bestræber os naturligvis på at behandle din reklamation, så hurtigt som muligt.

Varen sendes til:
Bangs Friland ApS
Tingstedvej 38
4350 Ugerløse
Vedlagt kopi af faktura.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os: Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse og betaling, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på bangs.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til bangs@bangs.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Ønsker du at returnere en eller flere varer, skal du sende en mail til os på bangs@bangs.dk. Her bedes du angive faktura- og ordrenummer samt varenummer på den vare eller de varer som du ønsker at returnere (står på følgeseddel og på din kvittering). Herefter vil du modtage anvisninger omkring procedure for returnering via din mail.

Returnering af varer
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for varer over 20 kilo. Udgifterne for returnering af disse varetyper forventes højst at beløbe sig til ca. 650 DKK.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal du sende en mail til: bangs@bangs.dk, og vi fremsender herefter procedure for tilbagelevering af varerne. Obs ved returnering af flere varer, skal du kun betale for én returforsendelse.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af faktura og ordrebekræftelse. Bemærk venligst at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik
For at du kan indgå en aftale med os via bangs.dk, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger hos os:
Fornavn og Efternavn, Adresse, Postnummer, By, Telefonnummer samt Email adresse.Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen/varerne til dig.
Personoplysningerne registreres hos Bangs Hønniker ApS og opbevares i 5 år på grund af krav fra bogføringsloven, herefter sletter vi oplysningerne.
Bangs Hønniker ApS og vores shopleverandør Conversio ApS, har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til bangs.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Ved tilmelding til vores nyhedsbrev registrerer vi din emailadresse. Emailadressen videregives ikke til andre.
Som registreret hos Bangs Hønniker ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Bangs Hønniker ApS via e-mail bangs@bangs.dk

Cookies
En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres på brugerens egen computer. På denne måde kan du “genkendes” ved næste besøg, når du vender tilbage til hjemmesiden for at bestille. Der lagres ikke personfølsomme data som oplysninger om dit betalingskort eller dit password i en cookie, men snarere oplysninger om din adfærd på hjemmesiden.
Hos os bruger vi cookies til at optimere www.bangs.dk og funktionerne på siden. Derudover bruges de også til at skabe bedre brugervenlighed og gør at webshoppen husker hvilke varer der opbevares i indkøbskurven, når du handler i webshoppen.
Hvis du vil slette cookies fra din computer, skal du gøre flg.: Gå ind under menuen ”Funktioner” – klik herefter på ”Internetindstillinger” og endelig “Slet cookies”.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede, og det er således kun kortindløseren, der kan læse dem. Hverken Bangs Hønniker Aps eller andre har mulighed for at læse dataene. Disse data opbevares heller ikke hos os.

Tvister
For alle køb foretaget via www.bangs.dk gælder de danske værnetingsregler

Ikrafttræden
Disse forretningsbetingelser er trådt i kraft den 1. januar 2015 og gælder for alle køb på Bangs Friland ApS’s hjemmeside fra dags dato.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til indehaver Jørgen Jørgensen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Dette kan ske ved at kontakte Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby, tel. 4171 5000 (hverdage kl. 9-16). Web. www.kfst.dk email kfst@kfst.dk

Standardfortrydelsesformular (kopieres ind i en mail og sendes til bangs@bangs.dk)
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
– Til Bangs Friland ApS, Tingstedvej 38, 4350 Ugerløse, email: bangs@bangs.dk
– Jeg/vi (indsæt dit navn) meddeler herved, at jeg/vi (indsæt dit navn) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (indsæt dit navn) købsaftale om følgende varer (angiv varenummer, ordrebekræftelsesnummer og fakturanummer)
– Vare bestilt den/modtaget den:
– Forbrugerens navn:
– Forbrugerens adresse:
– Forbrugerens underskrift – (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
– Dato

Erhvervskøb
Erhvervskunder har ikke fortrydelsesret.

E-markedsføring
Du kan på vores hjemmeside tilmelde dig vores nyhedsmail (e-mail-reklame). Nyhedsmailen indeholder nyheder om os og om vores produkter, relevante tilbud mm. Den sendes 4-6 gange om året. Du skal selv vælge nyhedsmailen til, og du kan til hver en tid vælge den fra igen enten ved at returnere mailen til os sammen med din mailadresse.

GDPR
Fra den 25. maj 2018 træder der nye regler for beskyttelse af persondata i kraft, som følge af ny EU-lovgivning.

Herunder kan du læse vores vilkår vedrørende beskyttelse af dine persondata, og vores persondatapolitik for at tydeliggøre for dig, hvad vi bruger dine oplysninger til og hvorfor.

Behandling af oplysninger og data
Vi vil løbende have brug for at behandle oplysninger om dig i forbindelse med vores salg vores produkter og formidling samt slagt af fjerkræ.

Personoplysninger behandles på følgende måde:

Til administration af din bestilling og køb af vores forskellige produkter, behandler vi følgende oplysninger om dig som privatkunde eller erhvervskunde: Navn/firmanavn, adresse, telefonnummer, mailadresse, EANnummer, CHR.nr. og ØKO.nr.
Oplysningerne opbevares med det formål, at sikre sporbarhed ved salg af vores produkter.
Oplysninger afgivet til Bangs Friland ApS og Bangs Mobile Fjerkræslagteri ApS videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Bangs Friland ApS eller Bangs Mobile Fjerkræslagteri Aps, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registrering. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettet til Bangs Friland via mail:bangs@bangs.dk

Elektronisk kommunikation
Samtlige meddelelser fra os vedr. din bestilling sendes til din mailadresse eller via SMS til dit mobilnummer. Bangs Friland ApS og Bangs Mobile Fjerkræslagteri ApS, udsender information, som omfatter ordrebekræftelser, servicemeddelser, betalingspåmindelser, rykkerbreve, inkassovarsling via e-mail til den e-mailadresse, som du har oplyst ved bestilling af vores produkter. Du modtager således ikke meddelelserne som almindelig post. Bangs Friland ApS og Bangs Mobile Fjerkræslagteri ApS kan dog frit vælge, at fremsende meddelelser til dig som almindeligt brev.

Persondatapolitik
Her kan du læse mere om, hvordan vi behandler dine persondata

Hos Bangs Friland ApS og Bangs Mobile Fjerkræslagteri ApS er det vigtigt for os, at du er tryg ved, hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata. Derfor har vi en klar politik om hvordan vi behandler de oplysninger, du giver os på en ansvarsfuld måde, med respekt for dit privatliv og selvfølgelig efter gældende regler på området.

Vi opbevarer og bruger dine persondata til at opfylde kravene til sporbarhed ved formidling af fjerkræ. Vi opbevarer og anvender kun dine persondata i det omfang og den periode, som det er nødvendigt i forhold til formålet.

Det er Bangs Friland ApS og Bangs Mobile Fjerkræslagteri ApS der er dataansvarlig for dine persondata og dermed Bangs Friland ApS og Bangs Mobile Fjerkræslagteri ApS som er ansvarlige for opbevaringen og brugen af dine persondata. Dette gælder også i de tilfælde, hvor vi bruger dem sammen med vores samarbejdspartnere.

Hvis du har spørgsmål til hvordan vi opbevarer og bruger dine persondata, er du meget velkommen til at kontakte os på mail: bangs@bangs.dk

Markedsføring
Vi anvender dine personoplysninger, når du har givet os samtykke til, at vi må kontakte dig med henblik på, at vi kan holde dig opdateret med gode tilbud og nyheder samt konkurrencer. Hvis du fortryder dit samtykke, kan du til enhver tid vælge at trække det tilbage ved at afmelde dig vores nyhedsbrev.

Hvilke oplysninger indsamler vi på bangs.dk
Personlige oplysninger: Når du foretager en bestilling eller en henvendelse på bangs.dk indsamles de oplysninger, som du selv indtaster. Det er navn, adresse, telefonnummer, og mailadresse.

Betalingsoplysninger: Når du foretager et køb på vores hjemmeside: bangs.dk, indsamler vi oplysninger om dit betalingskort – herunder kortnummer, udløbsdato og CVC-kode. Betalingsoplysningerne håndteres gennem betalingssystemet Quickpay. Når du indtaster dit kortnummer, udløbsdato og CVC-kode i vores webshop, overføres disse data til Quickpay i krypteret form. Krypteringen giver en høj sikkerhed for, at uvedkommende ikke kan skaffe sig adgang til oplysningerne. Vi gemmer ikke betalingsoplysninger (kortnummer, udløbsdato og CVC-kode).

Oplysninger om brug af hjemmesiden: Oplysninger om hvordan du navigerer rundt på hjemmesiden, og hvilke dele af hjemmesiden, du besøger, samt tekniske oplysninger om din browser og dit styresystem. Dette indsamles via webanalyseværktøjet Google Analytics.